Bestellen en bezorgen

Op deze pagina vind je alle veelgestelde vragen over bestellen en bezorgen bij Babboe.
Zo gaat het bestelproces bij Babboe
Bij Babboe maken we het leven graag leuker en makkelijker. Daarom leggen we je hier uit hoe het bestelproces bij Babboe in zijn werk gaat. Wij leggen je graag uit hoe wij ervoor zorgen dat jouw bestelling zo snel mogelijk bij jou thuis wordt bezorgd. ...
Hoe kan ik een offerte voor mijn bakfiets aanvragen?

Het aanvragen van een offerte doe je als volgt:

  1. Voeg de bakfiets van jouw keuze toe aan de winkelwagen
  2. Voeg eventuele accessoires en/of diensten toe
  3. Klik op 'Opslaan als offerte'
  4. Vul je gegevens in
  5. Klik op offerte aanvragen

De offerte kun je vervolgens downloaden en/of mailen naar het e-mailadres die je hebt ingevoerd. Wanneer de offerte akkoord is, kun je deze zelf omzetten via de 'Mijn omgeving' naar een order waarna je de betaling kunt uitvoeren. Zodra de betaling is ontvangen, wordt de bestelling in behandeling genomen.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt je bestelling annuleren door een email te sturen met vermelding van het ordernummer naar de Babboe klantenservice. Je order wordt dan geannuleerd. Indien je je order reeds hebt betaald, wordt het bedrag zo spoedig mogelijk naar je teruggestort.

Wij kunnen een order alleen nog wijzigen indien de bestelling nog niet in behandeling is genomen. Na betaling is de bestelling in behandeling en kunnen wij deze niet meer wijzigen. Als je iets vergeten bent te bestellen bij de bakfiets, dan kun je dat alsnog los via de website doen. Deze laatste bestelling zal dan separaat nagestuurd worden.
Eventuele wijzigingen voordat de order betaald is, kun je doorgeven aan de Babboe klantenservice. Je ontvangt dan een email met de aanpassing in het bedrag, zodat je het volledige juiste bedrag kunt overmaken.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

Eventuele wijzigingen voordat de order betaald is, kun je doorgeven aan de Babboe klantenservice. Je ontvangt dan een email met de aanpassing in het bedrag, zodat je het volledige juiste bedrag kunt overmaken.

Kun je niet inloggen in je account?

Kun je niet inloggen in je account? Hier kunnen verschillende redenen voor zijn:

  • je hebt nog een account van onze vorige website (voor december 2020). Helaas is het dan niet meer mogelijk je account dat je bij aanschaf van de bakfiets hebt aangemaakt, nog te gebruiken. Je kunt de benodigde informatie opvragen bij onze klantenservice.
  • als het inloggen op de huidige website niet lukt, check dan het gebruikte emailadres. Wellicht gebruik je inmiddels een ander emailadres dan eerder voor je account gebruikt. Mocht het wachtwoord niet werken, vraag dan een nieuw wachtwoord aan.

Mocht bovenstaande niet van toepassing zijn, neem dan contact op met onze klantenservice

Hoe herken ik fraude?
Let op! Bestel je Babboe bakfiets altijd alleen via www.babboe.nl! Er kunnen oplichters actief zijn die via Marktplaats en 2ehands.be geïnteresseerden naar een nep-Babboe-website hebben geleid.
Wat zijn de verzendkosten bij Babboe?
Bakfietsen: Alle Babboe bakfietsen worden gratis geleverd. Accessoires: gratis verzending vanaf € 75,- anders € 4,95. Onderdelen: gratis verzending vanaf € 75,- anders € 4,95. Accessoires die tegelijk met een Babboe bakfiets worden besteld, worden...
Kan ik een bakfiets afhalen?

Het is niet mogelijk om een bakfiets af te halen. De bakfiets wordt gratis aan huis geleverd.

Wordt mijn bakfiets rijklaar geleverd?
Ja, de bakfietsen van Babboe worden rijklaar aan huis geleverd Jouw bakfiets wordt door onze professionele fietsenmakers in elkaar gezet en volledig afgemonteerd. Je dient zelf het zadel en stuur op de juiste hoogte af te stellen. Heb je ook accessoires...