Try Before You Buy

Op deze pagina vind je alle veelgestelde vragen over het uitproberen van een Babboe Pro vrachtfiets via Try Before You Buy
Hoe verloopt het bestelproces

Via het aanmeldformulier kun je eenvoudig de vrachtfiets kiezen die je wilt testen. Kies de testperiode en vul je gegevens in. Na je aanmelding krijg je een bevestigingsmail van Babboe over je aanmelding. Om de aanmelding te voltooien word je binnen 2 werkdagen door een van onze sales medewerkers gebeld.

Mag ik de vrachtfiets ook zelf ophalen?
Ja, je mag de vrachtfiets ook zelf komen ophalen in Amersfoort. Indien je dit wilt, maken we deze afspraak alvast bij het voltooien van de aanmelding.
Is het leenbedrag inclusief of exclusief BTW?

Het leenbedrag is exclusief BTW.

Wanneer ontvang ik mijn factuur?

De factuur wordt toegestuurd na je ondertekening van de bruikleenovereenkomst.

Wordt de vrachtfiets rijklaar aangeleverd?
Ja, de vrachtfiets wordt rijklaar aangeleverd. De accu is bij levering gedeeltelijk opgeladen. Wij adviseren om voor gebruik de accu eerst volledig op te laden.
Mag ik zelf aan de vrachtfiets sleutelen?
Nee, dat mogen alleen gediplomeerde Babboe monteurs.
Wat moet ik doen als ik schade heb?

Voor service en reparatie kun je contact opnemen met de klantenservice: 033-7410740. We plannen dan direct een afspraak voor je in. Je testperiode wordt verlengd met de testdagen die je hierdoor misloopt.

Heb ik een extra aansprakelijkheidsverzekering nodig?

Ja, iedereen die rijdt op een bakfiets van de zaak heeft niet voldoende aan zijn persoonlijke WA verzekering. De berijder moet WA verzekerd worden middels een bedrijfsaansprakelijkheid verzekering. De onderneming dient te checken of dit geregeld is.