Navigeren

Babboe bakfietsen lanceert nieuw platform: Try my Babboe

AMERSFOORT – Op 1 februari 2019 lanceert Babboe bakfietsen Try My Babboe (trymybabboe.com), een online platform dat mogelijk maakt om een testrit te maken op de bakfiets van Babboe-klanten in heel Nederland. Met Try My Babboe geeft de online bakfietsaanbieder gehoor aan de groeiende vraag van jonge ouders naar testmogelijkheden in Nederland.

Babboe is Europees marktleider en organiseert jaarlijks meer dan 100 testmomenten om ouders kennis te laten maken met het fietsen op een Babboe. Door de komst van Try my Babboe is het nog eenvoudiger om vrijblijvend een bakfiets te testen.

Try my Babboe

Ambassadeurs in heel Nederland
Afgelopen maanden hebben enthousiaste Babboe-klanten zich aangemeld als ambassadeur bij Babboe. Deze ambassadeurs zijn bereid hun tijd en Babboe beschikbaar te stellen voor het maken van proefritten. Van Zeeland tot Friesland en van Twente tot Zuid-Limburg, Babboe is nu vertegenwoordigd door meerdere ambassadeurs per regio. Zonder tussenkomst van Babboe vindt er een proefrit plaats tussen één van de ambassadeurs en geïnteresseerden.

Van ouders, voor ouders
Maarten Swijnenburg, marketeer bij Babboe: “De aanschaf van een bakfiets is geen alledaagse aankoop. Ouders testen tijdens testdagen het verschil tussen een tweewieler of een driewieler. Ook het testen van de elektrische ondersteuning op een Babboe wordt graag in de praktijk uitgeprobeerd. Door middel van Try my Babboe verbinden we vraag en aanbod. Het maken van een afspraak werkt eenvoudig en we krijgen veel feedback van de Babboe-klanten. Na de proefrit schrijft de aanvrager een review over de proefrit. De Babboe-ambassadeur wordt beloond op basis van deze review.”

“Ik heb deze service zelf een beetje gemist”.
Camilla uit Den Haag is één van de ambassadeurs op Try my Babboe. “Ik wilde graag meedoen, omdat ik deze 'service' eigenlijk een beetje gemist heb toen ik twijfelde of een bakfiets iets voor ons gezin zou zijn. De tijden en locaties waar proefritten aangeboden werden vielen vaak net niet gunstig. Nu kan ik andere ouders uit mijn buurt vrijblijvend kennis laten maken met het gemak van een Babboe bakfiets.”

Try my Babboe Camilla

Heb je vragen over Try my Babboe? Stuur een mailtje naar support@trymybabboe.com.