Afdeling: Customer service

Onbezorgd kunnen genieten van fijne bakfietsritjes! Customer service levert met de onderscheidende service een grote bijdrage aan het succes van Babboe. Zo zijn we de enige online fietsaanbieder met een bakfietsservice aan huis. Maar daar blijft het niet bij, de collega’s op het hoofdkantoor stellen alles in werking voor een optimale klantervaring. Persoonlijk contact staat hierbij centraal en hierbij streven we naar zoveel mogelijk loyale Babboe klanten. Om aan de steeds hogere klantverwachtingen te voldoen, blijven wij ook continu innoveren.

Hoe we dat doen?

Persoonlijk beantwoorden van honderden telefoontjes, e-mails en vragen over bakfietsen. Om dit allemaal in goede banen te leiden, heeft Babboe een grote serviceafdeling met verschillende disciplines. De customer service medewerkers informeren potentiele klanten over de hele wereld, en helpen Babboe bezitters met hun technische vragen. De monteurs helpen onze klanten aan huis met het onderhoud en reparaties aan de bakfiets. Dit gebeurt allemaal onder het toeziend oog van de planners die er naar streven om iedere klant zo snel mogelijk weer op weg te helpen. Samen zetten zij iedere dag weer de klant centraal.