Afdeling: Marketing

Babboe is groot geworden door haar ijzersterke online marketingstrategie. Altijd in combinatie met waardevolle samenwerkingen met inspirerende partners. Het hybride businessmodel zorgt ervoor dat we de prijzen laag kunnen houden. Betaalbare bakfietsen, om zo het leven van jonge gezinnen nog leuker en makkelijker te maken. 365 dagen per jaar ontvangt Babboe hen vanuit de hele wereld op één van onze vijf webshops. Het marketingteam is dan ook iedere dag bezig om te bekijken hoe ze de customer journey nog beter kunnen inrichten.

  • 15 collega’s
  • Meer dan 10 webshops & websites
  • Leuke partner samenwerkingen
  • Gezellige Babboe testdagen

Hoe we dit doen?

Om het dagelijkse leven van jonge gezinnen leuker en makkelijker te maken, moeten zij ons wel weten te vinden. De Online Marketing Specialisten en CRM Marketeers weten precies wat de behoeftes zijn van onze klanten. Daarnaast organiseren we door heel het land testdagen, zodat iedereen het feestje op wielen echt kan ervaren. Tijdens de gehele Customer Journey blijven we aan onze relatie bouwen door de klantervaring zo optimaal mogelijk te maken. Projectmanagers ontwikkelen business modellen waarop de klant zit te wachten en de Community Manager inspireert onze klanten via de verschillende Social media kanalen. Verder zorgt de brandmanager samen met onze partners voor mooie promotionele acties waarin de klant centraal staat.


Medewerkers aan het woord

Sander Kuiper

Teamlead E-commerce

"Het is mooi om te zien dat conversie optimalisatie direct leidt tot resultaat, zodat jonge ouders profiteren van een goede e-commerce omgeving."

Lees meer