Navigeren

Babboe BV zoekt een Customer Service Manager die klantgericht denken hoog in het vaandel heeft staan

Wij willen het alledaagse leven van zoveel mogelijk jonge gezinnen net even wat gemakkelijker en leuker maken, door het gebruik van een Babboe Bakfiets. Om onze klanten een optimale service te bieden, vinden wij de kernwaarden klantgerichtheid, empathisch denkvermogen en persoonlijk contact van essentieel belang. De klant staat bij ons altijd centraal. Ter versterking van ons Customer Service Team zijn we op zoek naar een gedreven, enthousiaste, klantgerichte en ondernemende:

Customer Service Manager

Over de functie;

In deze leuke en uitdagende functie, ben je verantwoordelijk voor het aansturen van het gehele Customer Service team. Het team bestaat uit ongeveer 10 enthousiaste collega’s, met verschillende taakgebieden. Jij begrijpt als geen ander dat onze klant centraal staat. Samen met je team ben je elke dag verantwoordelijk voor een optimale service. Waarbij klantgerichtheid, empathisch denkvermogen en persoonlijk contact, in de dagelijkse bediening van onze klanten, niet mag ontbreken. Ook ben je verantwoordelijk voor een juiste klachtbehandeling en zorg je voor een goed verbetermanagement. Vanwege het dynamische internationale karakter van ons bedrijf, vragen wij een professional die van aanpakken weet. Niet in problemen denkt, maar naar oplossingen zoekt. Enthousiast is en ondernemend. Door het intensief gebruik maken van (nieuwe) systemen, zorg je dat onze processen nog efficiënter verlopen om klant-optimalisatie te bereiken. Samen met je team, definieer je en voer je de ambitieuze plannen uit. Je zorgt voor de juiste bezetting van de afdeling, waardoor we altijd bereikbaar zijn voor vragen van onze klanten. Deze vragen komen binnen via telefoon, mail en chat. En dienen uiteraard klantgericht en in juist taalgebruik te worden beantwoord. De uitdaging zit in het verder professionaliseren van het Customer Service team. Waarbij je energie krijgt van het werken in multi-disciplinaire teams. Je zorgt voor een goede werksfeer en weet waar de kracht zit in je team. In deze functie rapporteer je direct aan de Managing Director.

Wie ben jij?

We zijn op zoek naar een ervaren, gedreven en enthousiaste Customer Service Manager die op een inspirerende en pro-actieve wijze leiding geeft aan het team.

  • Jij hebt ruime werkervaring, waarvan enkele jaren in een vergelijkbare functie.
  • Jij hebt ervaring in het opzetten van de juiste afdelingsstructuur, om de klanttevredenheid te waarborgen.
  • Jij hebt ervaring in het werken met customer journeys en klanttevredenheidsonderzoeken.
  • Jij hebt een bewezen track record in het ontwikkelen van de juiste rapportages en werkwijzen om de resultaten meetbaar te maken.
  • Jij beschikt over een HBO of WO werk- en denkniveau
  • Jij bent energiek, initiatiefrijk, oplossingsgericht en een echte bruggenbouwer
  • Jij bezit over een grote dosis empathisch vermogen en denkt klantbelang centraal
  • Jij hebt een grote teamspirit en uitstekende communicatie skills
  • Jij bent analytisch maar ook creatief en weet zo op inspirerende wijze het team aan te sturen
  • Jij hebt ervaring in het aansturen van een team van ongeveer 10 Customer Service professionals
  • Het spreken van verschillende talen is een pre (Engels, Duits, Frans)

Wat wij bieden?

  • Een jong en ambitieus snel groeiend bedrijf
  • Dynamische werkomgeving, goede werksfeer
  • Een aantrekkelijk salaris
  • Korting op een Babboe Bakfiets
  • Elke maandag en donderdag een verzorgde lunch.

Solliciteren?

Heb jij zin om samen met het enthousiaste team bij Babboe nog meer jonge ouders mooie Babboe momenten te laten beleven? En denk jij dat jij de juiste persoon bent om ons ambitieuze bedrijf te komen versterken? Stuur dan jouw sollicitatie met motivatie en CV vóór 1 februari naar Chiem de Winter.

Direct solliciteren >

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.