Medewerkers aan het woord: Aimée

interview Aimee

Sinds 2011 is Aimée werkzaam bij Babboe. In haar functie staat de klanttevredenheid centraal. Ze is verantwoordelijk voor de complexere klachten, de customer service op sociale mediakanalen en voor de afhandeling van vragen en klachten van de Franse klanten.

Klant staat centraal

“Het belangrijkste in mijn functie is om de klanttevredenheid op peil te houden of zelfs te verhogen, aldus Aimée. Het is voor mij iedere keer weer een uitdaging om minder tevreden klanten weer blij te maken. Het mooie hieraan is dat dit binnen Babboe gedaan wordt met de verschillende teams en collega’s. Samen zorgen we ervoor dat de klant centraal staat en dat er goede oplossingen worden geboden.”

Positieve groei

Aimée is het meest trots op de enorme groei die de organisatie doormaakt. “Ik vind het geweldig hoe we als relatief klein bedrijf grote dingen voor elkaar krijgen en kunnen realiseren voor klanten. We doen altijd ons best om vervelende situaties om te zetten naar iets positiefs, zodat we onze klanten weer een fijn gevoel kunnen meegeven”.

Met z'n allen de schouders eronder

Als werkgever heeft Babboe enorm veel impact op haar gehad: “Babboe heeft zich als zo’n goede werkgever getoond: sociaal, meelevend en meedenkend. Er wordt vanuit de organisatie veel verwacht op het gebied van zelfstandigheid, hard werken en met z’n allen de schouders eronder. Maar wat je Babboe geeft, krijg je dubbel en dwars terug wanneer je als werknemer iets nodig hebt. Die ervaring is voor mij erg bijzonder”.

Ook benoemt Aimee de sfeer als iets bijzonders: “We helpen elkaar altijd, waardoor er een positieve, fijne en informele sfeer is. Je hoeft niet na te denken bij wat je zegt of naar wie je toe gaat. Iedereen staat op hetzelfde niveau en dat merk je ook. We zijn met veel plezier aan het werk en dit proberen we uit te dragen naar onze klanten.