Retourzending aanmelden

Door het invullen van onderstaand formulier meld je gemakkelijk je retourzending bij ons aan. Alle velden dienen te worden ingevuld, zodat wij de retourzending in behandeling kunnen nemen.

Meer informatie? Klik dan hieronder op 'Recht op retour' of 'Ruilen en retourneren'.

Recht op retour

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 kalenderdagen zonder opgave van reden de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na levering. 

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons binnen 14 kalenderdagen na levering per post, of e-mail op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. Je dient de goederen zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval niet later dan 14 kalenderdagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons hebt medegedeeld, aan ons terug te zenden of  te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten zo spoedig mogelijk en in ieder geval niet later dan 10 werkdagen na de ontbinding van ons terug. Dit geldt niet voor eventuele extra kosten ten gevolge van je eigen keuze voor een duurdere leveringswijze dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering.

Je kunt dit allemaal nauwkeurig nalezen in de algemene voorwaarden.

Ruilen en retourneren

Bakfiets

Indien er bij levering van de bakfiets iets niet in orde blijkt te zijn, dan teken je niet voor ontvangst en geef je de bakfiets mee retour aan de chauffeur met een aantekening op de leverbon. Je neemt contact op met de Babboe klantenservice om de opvolging te bespreken.
Maak dus een proefrit als je een rijklaar gemonteerde bakfiets geleverd krijgt. Bij een montagepakket meldt je onvolkomenheden direct nadat je het pakket hebt ontvangen.

Accessoires

Indien je na levering van een accessoire een onvolkomenheid of productiefout constateert, neem dan contact op met de Babboe klantenservice om je klacht te melden, dan wordt het vervolgtraject toegelicht. De kosten voor het retour zenden zijn in het geval van transportschade of een productiefout voor Babboe BV.

Mocht je onverhoopt een verkeerde keuze voor een accessoire hebben gemaakt (bijv. maat, kleur of dessin), dan kun je dat melden bij de Babboe klantenservice, zij helpen je dan verder met het vervolgtraject. De kosten voor het retour sturen zijn in dat geval voor eigen rekening. Het artikel dient netjes en in de originele binnen- en buitenverpakking retour gestuurd te worden. Indien het artikel niet correct verpakt of beschadigd is, zal niet het volledige bedrag teruggestort kunnen worden, maar 90% van de aanschafwaarde. Babboe kan het artikel immers niet meer als nieuw verkopen. Bij ontvangst van de retourzending, zal deze beoordeeld worden en word jij geïnformeerd.

Ook onze accessoires worden met garantie geleverd, zie hiervoor de garantievoorwaarden.

Klantgegevens

Artikelgegevens

Reden retour

* Verplichte velden