Bakfiets bestellen en bezorgen

Bakfiets bestellen & betalen

 

Bestelproces

Het bestelproces in de webshop van Babboe is eenvoudig te doorlopen. Je kiest in het bestelproces voor de afleveroptie waar je gebruik van zou willen maken voor de levering of afhalen van je bakfiets. Zorg dat je de gegevens volledig invult. We hebben de adresgegevens nodig voor de levering van de bakfiets, maar ook om later eventuele garantie goed en efficiënt af te kunnen handelen. Je emailadres wordt gebruikt voor de communicatie omtrent je bestelling, zoals de bevestiging van je bestelling en de leveringsafspraak via onze logistiek partner Westerman. Je telefoonnummer gebruiken we alleen als we op email geen reactie krijgen of het emailadres onverhoopt niet werkt.

Bestelling annuleren / wijzigen

Je kunt je bestelling annuleren door een email te sturen met vermelding van het ordernummer naar de Babboe klantenservice. Je order wordt dan geannuleerd. Indien je je order reeds hebt betaald, wordt het bedrag zo spoedig mogelijk naar je teruggestort.
Wij kunnen een order alleen nog wijzigen indien de bestelling nog niet in behandeling is genomen. Na betaling is de bestelling in behandeling en kunnen wij deze niet meer wijzigen. Als je iets vergeten bent te bestellen bij de bakfiets, dan kun je dat alsnog los via de website doen. Deze laatste bestelling zal dan separaat nagestuurd worden.
Eventuele wijzigingen voordat de order betaald is, kun je doorgeven aan de Babboe klantenservice. Je ontvangt dan een email met de aanpassing in het bedrag, zodat je het volledige juiste bedrag kunt overmaken.

Orderstatus

Zodra je bestelling is afgerond, krijgt je bestelling een ordernummer en een orderstatus. Deze orderstatus is te bekijken in je eigen account. De status 'betaald, in behandeling' betekent dat de order in behandeling is en in het logistieke proces zal worden opgenomen. Je ontvangt van onze logistiek partner bericht wanneer we voornemens zijn de bakfiets te leveren. Voor de los bestelde accessoires geldt dat deze, na ontvangst van betaling, zonder tegenbericht worden verzonden. Je mag de los bestelde accessoire dan binnen een week verwachten, mits de voorraad het toelaat.

Inlogproblemen

Kun je niet inloggen in je account? Hier kunnen verschillende redenen voor zijn:

  • je hebt nog een account van onze vorige website (voor juli 2009). Helaas is het dan niet meer mogelijk je account dat je bij aanschaf van de bakfiets hebt aangemaakt, nog te gebruiken. Je kunt de benodigde informatie opvragen bij onze klantenservice.
  • als het inloggen op de huidige website niet lukt, check dan het gebruikte emailadres. Wellicht gebruik je inmiddels een ander emailadres dan eerder voor je account gebruikt. Mocht het wachtwoord niet werken, vraag dan een nieuw wachtwoord aan.

Mocht bovenstaande niet van toepassing zijn, neem dan contact op met onze klantenservice

Betaalmogelijkheden

Zie betaalmogelijkheden.

Afmetingen montagepakket

Heb jij een montagepakket besteld? Bekijk hier de afmetingen van een Babboe bakfiets montagepakket

Betalen na onderhoud van je bakfiets

Je kunt bij de monteur betalen met pin. Zie Artikel .

Hoe herken ik fraude?

De bakfietsen van Babboe zijn in het verleden aangeboden op nep websites. Zie fraude op andere websites.

Bakfiets verzenden & bezorgen

 

Welke afleveropties zijn mogelijk?

Per bakfiets hanteren wij verschillende afleveropties. De Babboe bakfiets kan als montagepakket of volledig door onze logistieke partner afgemonteerd besteld worden.

De actuele afleveropties staan altijd weergegeven bij het bestellen van de gewenste bakfiets. Wij kunnen helaas niet afwijken van deze aangeboden afleveropties.

Wat zijn de levertijden?

De levertijden zijn afhankelijk van welke bakfiets en afleveroptie je hebt gekozen. Kijk hier voor alle actuele levertijden van de verschillende soorten bakfietsen en voor de accessoires.

Heb je gekozen voor een 'Montagepakket afhalen'? Dan gaan wij er vanuit dat je je montagepakket op de eerstvolgende openhuisdag komt afhalen. Je vindt hier het overzicht van de actuele open dagen. 

Wat zijn de verzendkosten?

Bakfietsen: Alle Babboe bakfietsen worden gratis geleverd.
Accessoires: gratis verzending vanaf € 75,- anders € 4,95.
Onderdelen: gratis verzending vanaf € 75,- anders € 4,95.

Accessoires die tegelijk met een Babboe bakfiets worden besteld, worden met de Babboe bakfiets geleverd. Los bestelde accessoires worden via DHL verstuurd.

Kan ik een bakfiets afhalen?

Het is niet mogelijk om een bakfiets af te halen.