Customer Service Medewerker - Techniek
Amersfoort | fulltime
Wat ga je doen?
- Ondersteuning verlenen aan klanten (Nederlands en internationaal) met technische vragen en op- of aanmerkingen via email, telefoon of social media betreffende onze (elektrische) bakfietsen
- Verlenen van service en informatie
- Uitvoeren van bijkomende administratieve werkzaamheden
- Eigen maken en optimaliseren van bestaande processen
- Ondersteunen van de buitendienst monteurs bij vragen
- Meedenken in ontwikkeling van nieuwe modellen en aanpassingen aan onze huidige modellen
Wie ben jij?
- Je hebt technische kennis van (bak)fietsen of je hebt affiniteit ermee en wilt graag de technische kant ervan leren.
- Je bent communicatief sterk, zodat je klanten op een efficiënte manier kunt helpen, in lijn met de processen die we binnen Babboe hanteren.
- Flexibel en oplossingsgericht, om in snel veranderde omstandigheden plannen en processen te herzien.
- Vasthoudendheid en alertheid, om deadlines te halen en afspraken op te volgen.
- Grote drive for result, geen 9 tot 5 mentaliteit.
- Enthousiast, zodat je een positieve bijdrage aan het team kunt leveren!
Over de afdeling
Benieuwd naar je collega's? Neem een kijkje op de afdeling van customer service.
Jouw contactpersoon
Je kunt je sollicitatie richten aan René Winterink.