Ja; de verwachte levertijd die je hier ziet, is de levertijd die op dit moment bekend is. De verwachte levertijd blijft een indicatie en kan per product verschillen. Wanneer het leveren korter of langer duurt, wordt dit automatisch op de website aangepast. Zo zie je dus altijd de actuele levertijd op onze website. Onze klantenservice verwijst ook naar de website voor vragen over levertijden.
Kan de verwachte levertijd veranderen?
Ja, de verwachte levertijd kan veranderen. Door omstandigheden duurt het soms langer (of korter) voordat we een product kunnen bezorgen. Mocht dit zo zijn, dan wordt de levertijd direct op onze website aangepast.
Kan ik het product reserveren?
Nee, je kunt helaas geen product reserveren. Alleen de producten die we op voorraad hebben kun je bestellen. Zo voorkomen we dat we je teleur moeten stellen als blijkt dat het product toch niet leverbaar is.
Heb je deelgenomen aan de terugroepactie* van Babboe en kun je een mankement aan jouw Babboe bakfiets niet zelf oplossen? Bestel dan een reparatie aan huis. Je betaalt nu bij bestellen alleen de voorrijkosten, de bijkomende kosten voor arbeid en onderdelen worden ter plekke gefactureerd.
Het is vervelend als er wat mis is met je Babboe bakfiets. Nadat je de reparatie hebt besteld, ontvang je een email waarin wij meer informatie over het mankement en jouw bakfiets opvragen. Zorg dat je de mankementen zo nauwkeurig mogelijk omschrijft. Op die manier komt de monteur goed voorbereid bij je langs. Alleen de aangegeven mankementen van de reparatiebeurt worden op afspraak gerepareerd. Zodra je deze gegevens hebt ingevuld, word je afspraak ingepland en word je via de email geïnformeerd wanneer de Babboe monteur bij jou langskomt.
Mochten er tijdens de afspraak andere mankementen geconstateerd, dan dient er een nieuwe reparatiebeurt besteld te worden. De monteur monteert geen accessoires en beoordeelt geen schade of mankement aan accessoires.
Om alvast een idee te krijgen van de tijd die de monteur ongeveer nodig heeft om een mankement te verhelpen, kun je het urenoverzicht bekijken. Dit geeft een indicatie van de uren, er kunnen geen rechten aan worden ontleend. De monteur zal altijd factureren op basis van de daadwerkelijk gewerkte uren, afgerond op een kwartier.
Als je online een afspraak maakt, betaal je in eerste instantie alleen de voorrijdkosten. De overige kosten zoals arbeidsloon en gebruikte materialen worden ter plekke voldaan via pin bij de monteur.