Klantenservice

Hier kun je het antwoord vinden op alle mogelijke vragen. We hopen dat je kunt vinden wat je zoekt. Is dit niet het geval? Neem dan contact met ons op.

Hoe kunnen we je helpen?

Contact
Contact per telefoon

Telefoon: 033-7410740 (lokaal tarief)

Bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 - 16:00 uur

Contact per e-mail

E-mail
E-mail algemeen voor advies of algemene vragen over bakfietsen en accessoires.
E-mail service voor technische vragen of klachten over bijvoorbeeld onderhoud, montage en garantie.

Contact 24-uurs Pechhulp

24-uurs Pechhulp

0592-390051 (lokaal tarief)
Heb je 24-uurs pechhulp afgesloten en heb je pech? We zijn 24/7 bereikbaar.

 

Openingstijden

Een bezoek kan alleen op afspraak.

Bekijk alles
Levertijden
Wat zijn de levertijden bij Babboe?
Je vindt de verwachte levertijd van een Babboe bakfiets op de pagina van ieder product. De levertijd is een indicatie en kan per bakfiets verschillen. De verwachte levertijd wordt zichtbaar zodra je je bakfiets hebt samengesteld.
Wat gebeurt er als ik producten bestel met een verschillende levertijd?
Wanneer er in een order producten besteld zijn met verschillende levertijden, worden de producten die al op voorraad zijn alvast verstuurd. De andere producten worden verstuurd zodra deze leverbaar zijn. De producten ontvang je dus los van elkaar. ...
Zijn er langere levertijden door Corona?
Door Corona is de wereldwijde vraag naar fietsen enorm gestegen. Steeds meer mensen, maar ook overheden zien in dat fietsen een erg gezonde manier om van A naar B te komen. Fietsen wordt dus steeds meer onderdeel van een gezondere leefstijl, dat is natuurlijk...
Wat betekent levertijd onbekend?

Wanneer de verwachte levertijd onbekend is, weten we helaas niet precies wanneer we het product kunnen leveren. Dit zou in theorie meerdere maanden kunnen duren.

Wij zijn afhankelijk van derden (partijen), zoals leveranciers, postbezorging en transporteurs. Wij kunnen in dit geval niet voorspellen wanneer er weer voorraad beschikbaar zal zijn.

Bekijk alles
Over Babboe
Wat betekent Babboe?
Babboe is een mix van de namen Baloe en Babu.
Hoe is Babboe ontstaan?
Achter een voormalige paardenstal in Doorn is Babboe met 4 medewerkers begonnen. Het doel was om een betaalbare bakfiets te ontwikkelen tegen een betaalbare prijs.
Waarom een Babboe bakfiets?
Jonge ouders hebben een druk bestaan vol logistieke uitdagingen. Dagelijks ben je met je kinderen onderweg van en naar school, naar zwemles of naar de speeltuin. Dit kun je natuurlijk per auto of openbaar vervoer. Maar er bestaat ook een milieuvriendelijk alternatief dat je dagelijks leven leuker én makkelijker maakt: de bakfiets of cargo bike.
Bekijk alles
Over de bakfietsen
Vanaf welke leeftijd mag een peuter in de peuterstoel?
Een dreumes die vanaf 8 maanden goed zelfstandig kan zitten én een stevig nekje heeft, kan veilig vervoerd worden met peuterstoel in de bakfiets. Gemiddeld wordt de peuterstoel gebruikt voor kinderen tussen de 8 en 18 maanden.
Past een maxi-cosi in de Babboe Big?
Nee, in de Babboe Big past geen Maxi-Cosi.
Hoe vind ik het framenummer van mijn bakfiets?
Het framenummer op een Babboe bakfiets kun je vinden op de zadelbuis of aan de linkerzijde van de trapas.
Welke maxi cosi past in de Babboe bakfiets?
Bekijk hier de tabel met alle type maxi cosi's die in onze maxi cosi drager passen.
Bekijk alles
Bestellen en bezorgen
Zo gaat het bestelproces bij Babboe
Bij Babboe maken we het leven graag leuker en makkelijker. Daarom leggen we je hier uit hoe het bestelproces bij Babboe in zijn werk gaat. Wij leggen je graag uit hoe wij ervoor zorgen dat jouw bestelling zo snel mogelijk bij jou thuis wordt bezorgd. ...
Hoe kan ik een offerte voor mijn bakfiets aanvragen?

Het aanvragen van een offerte doe je als volgt:

  1. Voeg de bakfiets van jouw keuze toe aan de winkelwagen
  2. Voeg eventuele accessoires en/of diensten toe
  3. Klik op 'Opslaan als offerte'
  4. Vul je gegevens in
  5. Klik op offerte aanvragen

De offerte kun je vervolgens downloaden en/of mailen naar het e-mailadres die je hebt ingevoerd. Wanneer de offerte akkoord is, kun je deze zelf omzetten via de 'Mijn omgeving' naar een order waarna je de betaling kunt uitvoeren. Zodra de betaling is ontvangen, wordt de bestelling in behandeling genomen.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt je bestelling annuleren door een email te sturen met vermelding van het ordernummer naar de Babboe klantenservice. Je order wordt dan geannuleerd. Indien je je order reeds hebt betaald, wordt het bedrag zo spoedig mogelijk naar je teruggestort.

Wij kunnen een order alleen nog wijzigen indien de bestelling nog niet in behandeling is genomen. Na betaling is de bestelling in behandeling en kunnen wij deze niet meer wijzigen. Als je iets vergeten bent te bestellen bij de bakfiets, dan kun je dat alsnog los via de website doen. Deze laatste bestelling zal dan separaat nagestuurd worden.
Eventuele wijzigingen voordat de order betaald is, kun je doorgeven aan de Babboe klantenservice. Je ontvangt dan een email met de aanpassing in het bedrag, zodat je het volledige juiste bedrag kunt overmaken.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

Eventuele wijzigingen voordat de order betaald is, kun je doorgeven aan de Babboe klantenservice. Je ontvangt dan een email met de aanpassing in het bedrag, zodat je het volledige juiste bedrag kunt overmaken.

Bekijk alles
Betalen
Betaling mislukt of geweigerd?
Is je betaling mislukt? Dat is vervelend. Op deze pagina helpen we je graag verder. Controleer je daglimiet Is je betaling mislukt? Controleer dan of je een daglimiet hebt ingesteld bij je bank. Wanneer het daglimiet is verstreken, kun je geen betaling...
Met welke betaalmethoden kan ik betalen?
Je kan op verschillende manieren veilig betalen op babboe.nl. Klik 'meer lezen' om alle betaalmethoden te zien.
Bekijk alles

Alle onderwerpen op een rij