Klantenservice
Hier kun je het antwoord vinden op alle mogelijke vragen. We hopen dat je kunt vinden wat je zoekt. Is dit niet het geval? Neem dan contact met ons op.
Hoe kunnen we je helpen?
E-mail
E-mail algemeen voor advies of algemene vragen over bakfietsen en accessoires.
E-mail service voor technische vragen of klachten over bijvoorbeeld onderhoud, montage en garantie.
24-uurs Pechhulp
0592-390051 (lokaal tarief)
Heb je 24-uurs pechhulp afgesloten en heb je pech? We zijn 24/7 bereikbaar.
Een bezoek kan alleen op afspraak.
Ons hoofdkantoor is centraal gelegen in het midden van het land, vlakbij de A1 en A28, in Amersfoort. Slechts 35 autominuten vanaf hartje Amsterdam en 25 autominuten vanaf Utrecht.
Babboe B.V.
Koedijkerweg 12 A
3816 BV Amersfoort
Nederland
Openingstijden:
Bezoek op afspraak
(Direct naar Google Maps)
KvK-nr: 30211515
BTW-nr: NL8158.51.753.B.01
Wanneer de verwachte levertijd onbekend is, weten we helaas niet precies wanneer we het product kunnen leveren. Dit zou in theorie meerdere maanden kunnen duren.
Wij zijn afhankelijk van derden (partijen), zoals leveranciers, postbezorging en transporteurs. Wij kunnen in dit geval niet voorspellen wanneer er weer voorraad beschikbaar zal zijn.
Het aanvragen van een offerte doe je als volgt:
- Voeg de bakfiets van jouw keuze toe aan de winkelwagen
- Voeg eventuele accessoires en/of diensten toe
- Klik op 'Opslaan als offerte'
- Vul je gegevens in
- Klik op offerte aanvragen
De offerte kun je vervolgens downloaden en/of mailen naar het e-mailadres die je hebt ingevoerd. Wanneer de offerte akkoord is, kun je deze zelf omzetten via de 'Mijn omgeving' naar een order waarna je de betaling kunt uitvoeren. Zodra de betaling is ontvangen, wordt de bestelling in behandeling genomen.
Je kunt je bestelling annuleren door een email te sturen met vermelding van het ordernummer naar de Babboe klantenservice. Je order wordt dan geannuleerd. Indien je je order reeds hebt betaald, wordt het bedrag zo spoedig mogelijk naar je teruggestort.
Wij kunnen een order alleen nog wijzigen indien de bestelling nog niet in behandeling is genomen. Na betaling is de bestelling in behandeling en kunnen wij deze niet meer wijzigen. Als je iets vergeten bent te bestellen bij de bakfiets, dan kun je dat alsnog los via de website doen. Deze laatste bestelling zal dan separaat nagestuurd worden.
Eventuele wijzigingen voordat de order betaald is, kun je doorgeven aan de Babboe klantenservice. Je ontvangt dan een email met de aanpassing in het bedrag, zodat je het volledige juiste bedrag kunt overmaken.
Eventuele wijzigingen voordat de order betaald is, kun je doorgeven aan de Babboe klantenservice. Je ontvangt dan een email met de aanpassing in het bedrag, zodat je het volledige juiste bedrag kunt overmaken.
Kun je niet inloggen in je account? Hier kunnen verschillende redenen voor zijn:
- je hebt nog een account van onze vorige website (voor december 2020). Helaas is het dan niet meer mogelijk je account dat je bij aanschaf van de bakfiets hebt aangemaakt, nog te gebruiken. Je kunt de benodigde informatie opvragen bij onze klantenservice.
- als het inloggen op de huidige website niet lukt, check dan het gebruikte emailadres. Wellicht gebruik je inmiddels een ander emailadres dan eerder voor je account gebruikt. Mocht het wachtwoord niet werken, vraag dan een nieuw wachtwoord aan.
Mocht bovenstaande niet van toepassing zijn, neem dan contact op met onze klantenservice