Babboe start internationale campagne 'Magic in the Ride'

Video’s tonen inkijkje in fantasie van het kind

AMERSFOORT 11 september 2023 – Bakfietsmerk Babboe heeft een nieuwe internationale campagne ontwikkeld. In 3 verschillende video’s zie je hoe de fantasie van kinderen tot leven komt tijdens dagelijkse ritjes in een Babboe bakfiets.

Dagelijkse hectiek wordt magisch

Met een bakfiets wordt het leven van jonge gezinnen niet alleen makkelijker en duurzamer, maar ook nog veel leuker. Jonge kinderen gaan naar de opvang, school, terug naar huis, hockey, voetbal. En dan ook nog extra vriendjes mee. Dat kan soms best hectisch en onhandig zijn. Zeker met een auto in de stad. Deze bijzondere tijd wordt nog leuker met een bakfiets. Elke dag, elke rit een nieuw avontuur. Dat is wat Babboe met deze video’s laat zien.

“Ruim 15 Jaar geleden begon Babboe als eerste bakfietsmerk met een eenvoudige webshop in Nederland. Inmiddels is Babboe een wereldwijde speler in bakfietsen en we vinden het fantastisch dat de vraag naar duurzamer vervoer in de stad nog steeds groeit. Naast het praktische en duurzame karakter van een bakfiets zijn de dagelijkse ritjes echt een feestje voor ouders en kinderen. Dat hopen we met de campagne ‘Magic in the Ride’ goed te laten zien.” – Rens Bosma, Head of Marketing

De campagne staat vanaf vandaag live in alle landen.


Magic in the Ride - Pirate ship


Magic in the Ride - Race Car