Indien je na levering van een bakfiets of accessoire toch een beroep wil doen op je herroepingsrecht, dan kan dat binnen 14 dagen na ontvangst van de producten. Volg de stappen van het retourproces op deze pagina.
Bakfiets retourneren direct na ontvangst/proefrit
Indien er bij levering van de bakfiets iets niet in orde blijkt te zijn, dan raden we je aan om niet te tekenen voor ontvangst en de bakfiets inclusief accessoires mee retour aan de chauffeur te geven met een aantekening op de leverbon. Neem contact op met de Babboe klantenservice om de vervolgstappen te bespreken. Maak altijd eerst een korte proefrit wanneer je een bakfiets geleverd krijgt, voor je de producten daadwerkelijk aanneemt.
Accessoires retourneren
Indien je na levering van een accessoire een onvolkomenheid of productiefout constateert, doorloop je ook de stappen van het retourproces op deze pagina.
De kosten voor het retour zenden zijn in het geval van transportschade of een productiefout voor Babboe BV. Mocht je onverhoopt een verkeerde keuze voor een accessoire hebben gemaakt (bijv. maat, kleur of dessin), dan zijn de kosten voor het retour sturen zijn in dat geval voor eigen rekening. Opsturen artikelen Het artikel dient netjes en in de originele binnen- en buitenverpakking retour gestuurd te worden. Indien het artikel niet correct verpakt of beschadigd is, zal niet het volledige bedrag teruggestort kunnen worden. In dit geval ontvang je 90% van de aanschafwaarde. Babboe kan het artikel immers niet meer in nieuwe staat verkopen. Bij ontvangst van de retourzending, zal deze beoordeeld worden en wordt je geïnformeerd over de uitkomst van de beoordeling.